Dijitalleşmeyi kabul etmeyen her marka  erimeye, yok olmaya mecburdur. Evet sert bir giriş oldu farkındayız ancak günümüzde müşteri ile markanın ilk karşılaşması çevrimiçi ortamlarda sağlanıyor. Çoğu marka sahibi onlar için çok önemli olan internet ortamını tanımıyor ve tanımamakta ısrarcı olmaya devam ediyor. 

Mesela bir hizmet arıyorsunuz, Bu hizmet ''Çilingir'' hizmeti olsun, sokak sokak gezerek zaman kaybetmek mi yoksa Google'a çilingir yazıp ilk çıkanı aramayı mı tercih edersiniz? Sokak sokak gezmek bir saatimizi alırken Google'a çilingir yazmak bir dakikamızı bile almıyor. Öyle değil mi? Burada önemli olan yani şirket sahiplerinin bilmesi gereken Google'ın nasıl bir algoritmaya sahip olduğu ve Google aramalarında nasıl birinci sayfada yer alacağıdır. Günümüzde SEO'nun değeri her geçen gün artarken işletmelerin çoğu SEO nedir bilmiyor. Gelin bu konuyu MeLway'li uzmanlardan dinleyelim:

Google'u bir bebek olarak düşünürsek web sitemiz o bebeğin beyni gibidir. Biz bebeğin beynini yani web sitemizi Google'a ne kadar iyi anlatırsak o kadar iyi anlayacak ve Google web sitemizi benimseyecek ve bizi aramalarda üst sıralara taşıyacaktır. Tabi ki sadece anlatmakla kalınmıyor ve daha teknik birçok süreç doğru uygulandığında sonuçlar elde ediliyor. 

İşin özü Google'a kendini iyi ifade eden kurum ve kuruluşlar Google aracığı ile hizmet veya ürünlerini daha iyi tanıtabilir ve bir kazanç elde edebilir.