Google Translate

  • Türkçe
  • English
  • العربية
  • Pусский

       

Arttırılmış gerçeklik, gerçek dünya ile sanal dünyanın eşzamanlı olarak birleşimi ve bunun inandırıcı olmasıdır. İnsanların bilimkurgu filmlerinde yer aldığı hissini vermektedir. Arttırılmış gerçeklik, sanal karakter ve unsurları gerçek dünya ile bir araya getirmektedir. Kullanılan interaktif yol müşterinin ilgisini çekmekte ve bunu deneyimlemek istemektedir. Bu yüzden interaktif içerikli pazarlamayı kullanan markalar, hızla büyüyen bir müşteri çeşitliliğine sahiptir. Arttırılmış gerçeklik müşteriye deneyimlerini geliştirme fırsatı sunup, üretilen içeriğin akılda kalıcılığını arttırmaktadır.  Sony ve Microsoft gibi firmalar oyun konsollarının etkileşimli kılınmasında da arttırılmış gerçeklikten yararlanmaktadır. Arttırılmış gerçeklik alanında çalışma yapan birçok firma vardır. MeLway, bu alanda çalışmalar yapmaktadır. Meydan AVM için tasarladığı arttırılmış gerçeklik uygulaması buna bir örnektir.