Google Translate

  • Türkçe
  • English
  • العربية
  • Pусский

 

Nike’ın ‘kripto vuruşları’ ticari marka uygulaması

 

Büyük perakendeciler ekosistemlerinde belirteçler ve blockchain kullanmayı düşünürlerse ne olur? Amerikan ayakkabı devi Nike, şirketin böyle bir rotada gitmeyi düşündüğünü ileri süren bir marka başvurusunda bulunuyor.

 

Kripto Kicks, Elverişsiz Bir Kripto Para Birimi Gibi Görünüyor

 

Samsung ve Telegram'ın beğenileri de büyük ölçüde blockchain'e yatırım yapıyor, WhatsApp ve Facebook’un blockchain bölümü ile eşler arası paylaşımcı modeli hızla yaygınlaşıyor.

Venmo gibi P2P uygulamaları zaten 40 milyon aktif kullanıcıya sahip, düşünürsek bu çoğu bankadan daha fazla müşteri demektir.

Nike’ın uygulaması tuhaf bir şekilde, “çevrimiçi pazar hizmetleri (dijital para alıcıları ve satıcıları için bir pazar sağlama)” sunmayı planladığını ima ediyor.Nike, ekonominin gelişmesinde önemli bir oyuncu olabilir mi? Gençler arasında büyük güvene sahip herhangi bir küresel marka gerçekten bu hakkı elde edebilir. 2019’da, Nike Facebook’tan daha popüler oluyor.

Uygulama ayrıca, şirketin “kripto toplanabilen kişiselleştirme” için bir sistem oluşturmak amacıyla blockchain teknolojisini kullanabileceğini de belirtiyor.

Bu bize, eşsiz tahsilât olarak kullanılabilecek, etken olmayan bir ERC-721 jeton tipini hatırlatıyor. Nike son teknoloji bir marka, bu nedenle bir tür kripto oyunu oynaması şaşırtıcı değil. Teklif şu anda davayı 3 ay içinde alacak olan USPTO avukatı tarafından incelenmeyi bekliyor.Nike, kullanıcıların blockchain tabanlı jetonları ve diğer dijital varlıkları benimsemelerine, kazanmalarına ve satın almalarına olanak tanıyan bir teknolojiye sahip yeni bir web sitesi sunmak istediklerini belirtiyor. Genç nesil için, yani GenZ için Bakkt'ı düşünün.

Bu haber çok beğeniliyor çünkü belirteç ekonomisinin ne olacağını ortaya koyuyor. Nadir bir çift ayakkabı almak isteyen bazı ayakkabı koleksiyoncuları olabilir. Bu yüzden, topluluk Nike'ın şu anda düşündüğü proje hakkında çok heyecanlı.

Nike blockchain ile “sadece yap” diyor ve 2020'ler hala sadece ipuçlarına ve patentlere sahip olduğumuz kripto ekonomik katmanlar eklenmiş yeni bir ekonomi göreceğini düşünüyor. Perakendenin geleceği, yeni nesil tüketicilerin ilgisini çekmekle ilgili, 19 Nisan'da yapılan uygulama, şirketin önerdiği dijital para biriminin bir çevrimiçi topluluk tarafından nasıl kullanılabileceğini özetliyor. Perakende bir marka için topluluk her şeydir ve kripto genç Millennials ve Gen Z arasında popüler bir değer sistemi ve varlık sınıfıdır.

 

Kaynak: Tıklayınız