Google Translate

  • Türkçe
  • English
  • العربية
  • Pусский
  • Spanish
  • France
  • Germany

Google, 1998'den bu yana kullanılan ve günümüzde ise dakikada ortalama 2 milyondan fazla arama yapılan, Türkiye’de ise %99 internet kullanıcısının tercih etmiş olduğu bir arama motorudur. 

Her geçen gün biraz daha gelişen Google, 2000’li yılların başında Google Adwords'ü piyasaya sundu ve internet üzerinden yapılan bilgi, ürün, hizmet arayışlarına yeni bir boyut ve rekabet ortamı yarattı.

Google Adwords, işletmenizin ya da sizin ürün ve hizmetlerinize daha kolay ulaşmasını sağlayan bir eklentidir. Sadece aldığınız tıklamalar ile ücret ödüyor olmanız birçok şirket için ilk reklam tercih sebeplerinden biri oluyor. Google Adwords’e kayıt olduğunuzda hedef kitlenizin yapabileceği arama motoru sorgularını, kategori ve konuları belirleyerek spesifik olarak hedefler ve reklamlarınızın gösterimi sağlanabilir. Google ile anlaşmalı web sitelerine reklamları görsel olarak verilebilir, ve bu sayede sayfa ziyaretinde bulunan potansiyel müşterilerinize remarketing sayesinde daha uygun maliyetlerle hedefleme yapabilirsiniz. Bu da sizin bilmediğiniz ve daha önce hiç karşılaşmadığınız pazarlara açılmanızı sağlar.

Adwords reklamlarını kullanırken, hesap kurulumu, teknik bazlı durumlar, farklılık yaratabilecek özgün reklam/tanıtım metinleri, hesap yönetimi, trend takibi ve rekabete ayak uydurmak gibi bazı dikkat edilmesi gereken önemli hususlar vardır.

Google Adwords’ün şirketiniz veya şahsınız için hesap kurulumu çok kolay olsa da ilk virajda savrulur, para kaybından ziyade şu zamanda en değerli olan “zaman” kaybını yaşarsınız. Uzman kişilerden hizmet alarak markanızın reklamının en iyi şekilde yapılmasını istiyorsanız, iletişim bölümünden veya e-posta aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.