Google Translate

  • Türkçe
  • English
  • العربية
  • Pусский
LINKEDIN PAZARLAMASI'NIN ÖNEMİ

LinkedIN’in yaptığı araştırmalara göre, B2B pazarlaması yapan LinkedIN kullanıcılarının %94’ü platformu aktif kullanarak içerik paylaşımı yapıyor. B2B (Müşteriden Müşteriye) alıcılarının %74’ü ise satın alım kararlarına LinkedIN üzerinden karar veriyor. B2B alıcılarının %49’u yeni sağlayıcı ararken araştırmalarını LinkedIN üzerinden yaparken,  %44’ü yeni bir sağlayıcı seçimlerini LınkedIN üzerinden gerçekleştiriyor. B2C’de (Müşteri’den Tüketici’ye) ise kullanıcılarının %90’u evleri ve aileleri için satın alma kararı verirken LinkedIN üzerinden araştırma yaptıklarını söylüyor.

LinkedIN profesyonelliği ile kullanıcıları çekmesinin yanı sıra, çektiği kullanıcıların ürettikleri profesyonel içerikler ile kendi platformunun içinde bir bilgi dağarcığı oluşturuyor. Bu sebeple profesyonellik seviyesini korurken herkesi hedef alarak stratejik bağlantılar ile onları öğrenmeye itiyor.

LinkedIN aynı zamanda insanlarla bağlantı kurarak tanıştıktan sonra en çok yüz yüze görüşülen sosyal medya hesaplarından biridir. İstediğiniz bir profesyonel ile tanışarak deneyimlerinizi paylaşabilir, fikir alışverişinde bulunabilir, hatta yeni ortaklıklar bile kurabilirsiniz.

MeLway alanında uzman pazarlama ekibi ile birlikte size LinkedlN üzerinden işinizi geliştirme, iş ağınızı genişletme, yeni potansiyel müşterilerinizi bulma ve de iletişime geçme konusunda uzun yol arkadaşlığı yapmaktan memnuniyet duyacak.