Google Translate

  • Türkçe
  • English
  • العربية
  • Pусский
  • Spanish
  • France
  • Germany

Değişen ve gelişen dünyamız artık markaların internet üzerine taşınmasına ve kullanıcının markaları çevrimiçi olarak aratmasına olanak sağladı, bu değişim ile birlikte internet üzerinde oluşan marka olgusu giderek büyümeye başladı. Dijital markaların itibarını korumak hem kurumsal hemde bireysel olarak zorunluluk haline geldi.

Online İtibar Yönetimi Nedir ?

Online itibar yönetimi internet ortamında markanız ile alakalı algıyı doğru yönetmek için yapılan çalışmalara verilen genel isimdir.

Online İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır?

Raporlara göre kullanıcların %63'ü markanızın ismine yönelik ya da hizmetine yönelik kötü yorum okuduğunda marka ile alakalı düşünceleri kötü yönde etkileniyor. Kullanıcalara göre bir markadan hizmet alınacaksa onunla ilgili bilgi alabileceği en iyi kaynak internet ortamı, kullanıcıların %91'i yerel bir markadan hizmet anlamadan önce online olarak o marka ile ilgili olan yorumları okuyor. Markanız ile ilgili olarak online dünyada her bir yorum okunarak olumsuz yorumlar için bir aksiyon planı oluşturularak kötü yorum sebebinin ne olduğunu araştırmak,kötü yorum sebebini ortadan kaldırarak,kullancıya konu ile alakalı bilgi verilmesi büyük önem taşıyor.

MeLway Online İtibar Yönetimine Şu Şekilde Yaklaşıyor:

MeLway markanıza yönelik çevrimiçi ortamda üretilen tüm içeriği ve yorumları farklı araçlar ile inceliyor ve yönetimi yapılmamış olan alanları belirliyoruz ve bu değerlendirmelere istinaden bir aksiyon planı çıkararak bu itibar yönetiminin sürekliliğinin sağlanması adına sizlere eğitim veriyoruz. Markanız adına yapılan saldırgan içerikleri ve spamları internet ortamından temizleyerek sizlere MeLway ile birlikte yeni bir sayfa açıyoruz.